Marketing i reklama w komunikacji miejskiej

Reklama to:

Reklama to proces zwracania na coś uwagi opinii publicznej, a co ważniejsze – potencjalnych klientów. To narzędzie, które pozwala firmom komunikować się o swoich produktach i usługach z potencjalnymi klientami.

Reklama to sposób na przekonanie ludzi do zakupu produktu lub usługi. Można to zrobić na wiele sposobów, takich jak reklamy telewizyjne, billboardy, plakaty, ulotki i wiele innych. Branża reklamowa istnieje od ponad 100 lat i na przestrzeni lat znacznie ewoluowała od komunikacji jednokierunkowej do dzisiejszych technologicznie zaawansowanych form marketingu, które mogą być skierowane do konkretnych osób o określonych zainteresowaniach za pomocą platform cyfrowych.

 

Reklama w komunikacji miejskiej

Czy to na tramwajach, czy na autobusach, reklama w postaci oklejania pojazdów nie jest niczym nowym. Często możemy być świadkami reklam znajdujących sią wprost na karoserii tych pojazdów. Komunikacja miejska, czyli głównie tramwaje i autobusy jako jeżdżąca reklama są o tyle subtelne i uniwersalne, że raczej mało kto będzie się skarżył na ich nachalność. Koszty zakupu takiej reklamy to około 6000 złotych miesięcznie za obklejenie całego pojazdy i przeobrażenie go niemalże w jeżdżący billboard. Wciąż więc pozostaje to stosunkowo tania opcja jeżeli chodzi o marketing lecz to też zależy ile takich pojazdów chcemy wynająć. Warto zapoznać się z tą opcją i przekalkulować sobie czy któraś z tych rzeczy faktycznie by nas zainteresowała, a jeżeli tak to zapraszamy do linku:  komunikacja miejska reklama